Monday 14 August 2017

Manjana Wang Melalui Grafik Forex


Menjana Duit Melalui Forex Asalamualaikum pada pembaca blog ini. Kehadiran blog ini semata-mata yang berkongsi ilmu forex yang banyak saya perolehi di internet dan pernah saya masuki klass-klass forex. Alhamdulilah dengan adanya blog ini, insyAllah saya sedia akan berkongsi ilmu trading forex saya. Pokoknya, pertama izinkan saya memperkenalkan diri saya. Saya seorang pemburu forex pip dari Brunei dan bangga menjadi bruneian :). Saya hanya orang biasa seperti kalian di luar sana. Saya telah dengan forex sejak 2008 tapi banyak hal yang telah saya pelajari dan pelajari. Alhamdulilah pada 2012 ini, saya berasa penuh hati dengan teknik yang saya pakai dan backtest berbulan-bulan sehinggakan saya mendapat keuntungan yang berserderhana :) al-maklum newbie. Mengapa saya mengatakan TRENDLINE Membuat Perdagangan Anda Sederhana Karena setelah Anda menguasai trendline, ur lifes dalam trading akan mudah n jangan lupa untuk meletakkan banyak latihan di dalamnya insyAllah u guys akan mengerti dan menghasilkan keuntungan dalam perdagangan. Yang penting bila kita nak menceburi diri dalam bidang forex kenalah banyak-banyak bersabar dan berdoa. Erti kata lain D. U.I. T Doa. Usaha. Ikhtiar Tawakal. Pertanyaan saya adalah seberapa bagusnya dalam menggambar trendline apakah Anda tahu bahwa untuk membuat garis tren bekerja dengan menggambar 3 baris baik dalam tren naik atau tren turun. Jangan khawatir guys, saya akan menunjukkan cara menggambar trendline. Maaf ah bahasa ku ani campur2 Sekajap bahasa melayu n sekajap bahasa org putih. Sama jua dalam trading ani. Bukan Sahaja trendline pakai kitani trade tapi ada jua indikator lain untuk kitani buat konfirmasi untuk trading. Bila sekiranya tertarik blog ani amat memberangsangkan, kemungkinan besar nanti saya akan membuat satu komunitas secara online di dalam skype, yahoo messenger kah dan di mana-mana yang sesuai lah secara PERCUMA. Ingat secara PERCUMAAaAaa). Di sana mungkin kita akan belajar bersama-sama kawan-kawan kita yang lain yang bergabung dalam blog ani. Btw, saya tidak akan membahas tentang apa itu forex, bagaimana cara membeli atau menjual, pasang forex utama dll. Mengapa hanya membuang waktu saya memang blog ini adalah untuk sharing teknik bagus di forex. Bila siapa-siapa belum tahu apa itu forex n seterusnya, baik tah buat penelitian dulu oke sebelum datang ke dalam blog ani. Blog ani ukan kan mengajar macam mana kan klik beli atau jual. Oke terima kasih Arsip Blog Forex pip Chasers Ho Ho Ho saya sangat cinta menghasilkan uang. Saya berharap saya ingin memiliki mesin uang di rumah sekarang LOL Lihat profil lengkap saya Fx Visitors Tolong jangan ganti kode ini untuk fungsi sempurna dari counter investment ip addressRahsia Mudah Menuju Kebebasan Kewangan Sekurang-kurang Dalam Masa 100 Hari Melalui FOREX Orang Hairan bukan, bagaimana saya boleh konsisten untuk trading yang untung setiap masa. Jika anda masih belum terlibat diri dalam forex, saya ingin beritahu anda terlebih dahulu bahawa, trading yang untung setiap masa adalah MUSTAHIL. Jika anda tidak memiliki kepakaran yang tinggi dalam mengkaji pasar forex. Disebabkan itu kebanyakkan orang yang mengatakan 95 dari trader forex mengalami kerugian. Jadi, anda perlukan PEMBANTU yang bisa memberi keuntungan setiap masa di dalam trading anda. YA. Inilah RAHSIA saya Pembantu inilah yang saya gunakan sebagai senjata untuk saya memburu keuntungan yang berlipat kali ganda di dalam forex ini. Kini. Anda Sendiri Boleh Punya Senjata Rahsia Ini Adakah Anda Sudah Cocok Untuk Menjana Tanpa Punya Memperkenalkan Pakej Senjata Rahsia Trader Forex Satu Pakej yang Lengkap Untuk Anda Pakej paling lengkap untuk pedagang baru mahasi lama. Indikator unik yang bisa memberi ketepatan 95 dalam trading anda. Robot trading (EA) yang boleh menjalankan trading anda 100 autopilot Indikator Boleh berfungsi untuk semua jenis matawang Senjata 1. Sistem Indikator Kit Forex Sistem indikator ini amat mengagumkan. Ianya boleh meramal pasaran forex jadi 95 ketepatan. Anda hanya perlu menunggu sinyal beli yang akan dikeluarkan oleh indikator ini. Kebanyakkan trading saya sudah terbantu oleh sistem indikator ini. Sila klik disini untuk melihat trading saya yang menggunakkan sistem indikator ini. Indikator ini hanya bisa digunakan di platform Metatrader 4. Bila anda juga bisa menggunakan indikator ini jika anda mahu trading di akaun Marketiva. Saya sudahpun menuliskan teknik ini di dalam panduan ini. Panduan lengkap ada untuk membantu anda memahami sinyal jual beli yang dikeluarkan oleh sistem ini. Saya juga sudah menuliskan tips trading yang menarik di dalam panduan ini. Senjata 2. Robot Trading (EA) Autopilot Capai matlamat dengan perangkat lunak 8220EA ROBOT Kit-Forex8221. Ianya 100 otomatis melakukan trading di FOREX. Sesuai untuk trader-trader yang baru yakin untuk melakukan trading secara manual. Sepenuhnya automatik, anda hanya butuh setup dan lihat coba robot melakukan trading di FOREX. Klik disini untuk melihat bukti trading robot ini. Lengkap dengan. Panduan ini akan menerangkan kepada anda satu per satu langkah. Pasang dan pasang software robot kit forex anda ke platform Metatrader4 anda. Ebook ini juga mengandungi maklumat untuk mendaftar dengan broker forex, perancangan pelaburan anda dan juga bagaimana mengeluarkan wang anda dari akaun FOREX anda. PS. Saya menggunakan EA ini jika saya malas untuk trading manual. Lompat memang memberansangkan amp 100 autopilot. PSS. Saya pernah melihat halaman web yang menjual EA sahaja seperti ini pada harga RM200. Anda bertuah kerana EA ini termasuk di dalam pakej kit forex ini. Untuk pengetahuan anda, senjata-senjata apa yang saya gunakan untuk menjana kekayaan di forex. Saya tidak dapat mengekalkan keuntungan yang lumayan setiap saat sewaktu trading walau apa pun keadaan ekonomi. Kini. Giliran anda juga untuk memiliki senjata kekayaan ini. DAN. Saya akan tambah lagi bonus-bonus yang menarik untuk melengkapkan lagi pakej KitForex ini. Antara bonus-bonus PERCUMA yang pastinya akan menjadikan anda super trader adalah: Penerangan lengkap berkenaan platform dan 8220software8221 di Marketiva dari A-Z. Penerangan 8220step by step8221 cara mendaftar, membuka rekening trading, deposit modal dan pengeluaran wang hasil forex anda masuk ke bank pilihan anda. Amat sesuai bagi mereka yang kurang mengerti bahasa inggeris kerana semua ini akan diterangkan dalam bahasa melayu. PERCUMA Ebook Panduan Platform Metatrader 4 bisa dicoba tutorial video. Peneranganlengkap perisian Metatrader 4 yang kerap digunakan oleh kebanyakkan trader-trader Forex. Video tutorial fitur sekali untuk memudah pamahaman anda bagaiman cara jual beli di platform tersebut. Bagi pedagang baru, ia sangat sesuai kerana panduan ini akan menerangkan langkah demi langkah bagaimana menggunakan option-option tertentu dipaparan Metatrader4. Bonus 3. World Time Software Perisian Jam Antarabangsa yang akan diberikan PERCUMA ini boleh diletakkan di PC atau Laptop anda untuk memudahkan anda melihat waktu masa antarabangsa. Untuk pengetahuan anda, masa antarabangsa sangat penting dalam FOREX kerana waktu urusniaga matawang aktif adalah berbeza di antara negara. Cukup install dengan mudah ke komputer anda, sertamerta jam tersebut dapat digunakan. Lumayan bukan, bonus-bonus yang anda akan terima ini. Anda bukan sahaja memiliki senjata hebat yang saya miliki untuk menjana kekayaan di forex, bonus bonus yang pastinya akan meningkatkan lagi pengertian anda dalam perniagaan forex ini. Baiklah saya akan memberikan lagi bonus-bonus yang pastinya tidak akan masuk akal untuk anda milikinya. Anda pastinya pernah melihat halaman web yang menjual produk forex yang hebat dan harganya mahal mahal, anda tidak mampu membelinya bukan Jangan risau. Pada hari ini, saya akan kabulkan impian anda untuk memiliki produk-produk tersebut di dalam bonus super yang tidak masuk akal ini. Sila lihat bonus super yang saya tawarkan ini. Indikator forex hebat dari luar negara yang sememangnya populer di kalangan pelabur forex. Pakej ini begini ebook panduan. Produk ini pernah hampir di band oleh salah seorang broker forex kerana ianya sangat menguntungkan para pelabur. Bernilai USD 67 Ebook ini sangat hebat. Penulis telah mendedahkan teknik trading sehingga menghasilkan keuntungan sebesar USD 10,083.00 dalam masa seminggu sahaja. Pedagang Ribuan telah menggunakan teknik yang sama ini dan anda juga berpeluang menjadi salah seorang dari mereka. Anda boleh rujuk halaman web tersebut untuk melihat harga sebenar produk ini. Bernilai USD 77 Salah satu produk forex antarabangsa yang tidak kurang juga hebatnya. Ianya adalah salah satu sistem yang membantu anda untuk memasukki pasaran yang betul dan menguntungkan harga pips yang paling maksima. Produk iniamuk USD 97. Penulis ebook ini mendedahkan rahsia menjana keuntungan yang lumayan di forex berdasarkan dua prinsip iaitu kajian pergerakkan pasaran semasa berdasarkan fakta sejarah dan pengurusan kewangan. Ianya sangat mudah di fahami dan penulis menunjukkan teknik getar pips yang tinggi dengan hanya menggunakan alat asas di metatrader4. Anda akan dapati sangat mudah untuk mendapatkan pips yang besar cakap membaca ebook ini. Bernilai USD 77. EA ini menjadi kegemaran ribuan trader kerana ianya sangat cekap menjalankan urusniaga forex secara autopilot. EA ini juga di katakan kelas tinggi kerana harganya yang sangat mahal. Kebanyakkan trader baru tidak mampu untuk memiliki EA hebat ini. Oke anda bertuah kerana EA ini termasuk dalam bonus super kit forex ini. Harga sebenar EA ini adalah USD 137. PERHATIAN. Kesemua Bonus superhebat ini adalah full version, bukan trial. Produk pratinjau Atau sebagainya dan hanya ditawarkan pada tempoh terhad sahaja. Anda tidak akan melihat bonus-bonus ini lagi. Buat pembelian anda dengan segera jika tidak mahu terlepas perluang memiliki bonus-bonus super ini. Kini tiada lagi alasan untuk anda katakan anda tidak boleh menjana kaya dengan forex kerana pakej kit forex ini berserta bonus dan ditambah lagi bonus-bonus super akan melengkapkan anda menjadi pakar forex dalam masa yang sangat singkat. Sekarang, kesemua senjata-senjata hebat trader forex ini berada di depan anda. Bertindak sekarang untuk mendapatkannya. Kenapa Saya Perlu Bocorkan Cara Yang Paling Mudah Untuk Mencari Duit Ini Kepada Anda Dalam sejarah hidup, saya juga dulu sama seperti anda semua, mencari peluang untuk menjalani hidup dengan lebih baik, suka jual beli, ingin menjadi seorang jutawan. Sebelum saya berjaya menghasilkan Pakej KitForex ini, saya menghabiskan masa dan beribu ringgit untuk mencari kaedah yang benar-benar berkesan untuk teknik menjana wang di forex ini. Sekarang, saya ada segala-galanya. Kenapa nasib saya berubah Ini semua adalah kuasa yang Maha Esa, Dia maha melihat, jadi Dia juga yang akan memberi ganjaran kepada orang-orang yang rajin berusaha. Bagi saya, jika dulu Tuhan memberi saya satu peluang untuk berjaya dalam hidup, mengapa juga saya sebagai seorang manusia biasa akan menjadi kedekut. Berapa ramai orang kaya dalam dunia ini yang mampu berkongsi apa yang mereka ada Oleh karena itu hati saya tergerak untuk membantu orang lain dan mungkin juga anda untuk berubah dari segala kesengsaraan dan kepayahan hidup ini. Insyallah kalau kita rajin dan ikhlas ingin berubah, pasti kita akan berjaya. Semua orang yang berkeinginan untuk menjana ribuan ringgit setiap hari tanpa sebarang modal tinggi boleh menggunakan KITFOREX Apa Kata Mereka Yang Telah Mencuba Pakej Ini Ya. RM80 sahaja dan anda akan bisa apa yang anda mahukan. BUKANKAH anda hanya mahukan teknik yang bisa membantu anda dengan wang yang banyak dengan panduan yang mudah dan senang diikuti. Lagipun untuk mendapatkan satu kali sesi kursus FOREX (dasar sahaja) paling kurang RM400 diperlukan. Tupun belum tentu akan menjamin anda menjadi pakar FOREX. Q. Saya pernah dengar tentang forex, tapi tidak pernah melakukan trading. Adakah pakej ini bisa membantu saya A. Sudah tentu. Pakej KitForex boleh digunakan oleh sesiapa sahaja samada anda profesional atau baru dalam bidang forex ini. Setiap Indikator dan EA yang anda bisa lakukan dengan panduan yang akan menerangkan A-Z tentang langkah yang perlu dilakukan. Q. Perlukah saya bayar yuran seperti yang ada di halaman web yang lain A. Tidak. Inilah bayaran yang paling rendah anda harus sesuai. Kami tidak akan muat yuran bulanan. Q. Susah tak nak pakai pakej KitForex ni A. Sememangnya tidak susah. Kebanyakkan mereka yang membeli pakej ini terus berjalan selepas beberapa minit di komputer. Q. Pair apakah yang sesuai untuk Indikator KitForex ini A. Secara umum, kesemua pasangan sesuai pada indikator ini. Dan pair yang terbaik untuk digunakan bersama-sama indikator ini adalah GBPUSD, GBPJPY, EURUSD, USDCHF dan USDJPY. Q. Boleh untung ke dalam keadaan ekonomi macam ni A. Mestilah boleh. Forex tidak sama seperti saham di mana ianya akan menjadi petanda buruk jika ekonomi jatuh. Malah dengan forex, anda juga bisa menjana keuntungan yang besar dalam keadaan ekonomi seperti ini kerana dengan forex anda boleh untung dua-hala samada market naik atau pasar jatuh. Q. Bagaimana saya mendapat bayaran keuntungan saya A. Ianya buka sesuatu yang rumit. Anda hanya login ke akaun trading anda, hantarkan borang permintaan dan selepas itu anda akan menerima wang anda di akaun bank anda. Q. Ada Dukungan Tambahan selepas pembelian pakej ini A. Ya. Anda hanya perlu hantarkan kepada kami soalan masalah yang anda hadapi terkait pakej ini, dan kami sedia membantu anda. Selain itu, setiap pembeli KitForex akan mendapat update produk secara percuma dan ini jarang anda temukan pada halaman web yang lain. Email-email dari pelanggan KitForex yang berpuas hati dengan Pakej Ini

No comments:

Post a Comment